Podczas naszej pracy opracowaliśmy narzędzia wspierające zarówno bieżące funkcjonowanie jak i doskonalenie systemów. Wykorzystywane przez nas narzędzia to Repozytorium dokumentów oraz narzędzie do zarządzania wiedzą Knowhow Center.

Knowhow Center


To intuicyjne narzędzie do zarządzania wiedzą w organizacji.
Jeśli potrzebujesz:
  • szybko i skutecznie wdrożyć pracowników w nowo-obowiązujące procedury
  • wdrożyć nowe działania sprzedażowe oszczędzając czas i pieniądze
  • przeprowadzić szkolenie produktowe z możliwością dotarcia do nieograniczonej liczby uczestników bez ich osobistego stawiennictwa
  • to platforma knowhow.center jest idealnym narzędziem dla Twojej firmy, bez konieczności inwestycji we własne serwery i obsługę informatyczną.
    KORZYŚCI WYNIKAJĄCE Z ZASTOSOWANIA W FIRMIE PLATFORMY KNOWHOW.CENTER
  • Oszczędność czasu i pieniędzy
  • Bardzo proste do wdrożenia i użytkowania
  • Zapewnia szybki dostęp do wiedzy zawsze i wszędzie. Niezbędne jest jedynie podłączenie do Internetu
  • Zwiększa efektywność zarządzania menadżerów, skuteczny monitoring pracy podwładnych
  • Umożliwia łączenie tradycyjnych materiałów dydaktycznych z bardziej współczesnymi formami przekazywania treści
  • Pozwala dostosować platformę do indywidualnych potrzeb klienta!
  • Repozytorium dokumentów

    Dostęp do dokumentów Systemowych Systemu Zarządzania Jakością oraz wszelkich innych mających wpływ na jakość procesów zachodzących w przedsiębiorstwie sprawia, że każdy pracownik posiada wiedzę, które dokumenty są aktualne i którymi wytycznymi powinien się posługiwać.
    Uporządkowanie dokumentacji i nadzór nad aktualnością dokumentów stanowi wyzwanie dla każdej firmy niezależnie od jej rozmiarów i potencjału.
    Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów oferujemy wdrożenie repozytorium dokumentów, które pozwoli na spełnienie nie tylko wymagań norm ISO dotyczących nadzoru nad dokumentacją, ale pozwoli uporządkować obieg dokumentów w każdej komórce przedsiębiorstwa.

    Repozytorium umożliwia stworzenie struktury katalogów i wprowadzenie dokumentów z podziałem na sekcje i kategorie. Możliwości konfiguracji repozytorium są bardzo duże. Istnieje możliwość udostępniania katalogów lub pojedynczych dokumentów dla wybranych użytkowników - ukrywając go tym samym przed innymi pracownikami. Daje to możliwość przechowywania dokumentów o różnych stopniach jawności a kluczem do ich dostępności jest polityka ustalona przez Dyrektora, Prezesa lub właściciela firmy. Stopień dostępu do opcji repozytorium również może zostać ograniczony. Niektórzy pracownicy mogą mieć możliwość tylko oglądania dokumentów podczas gdy inni mogą dokumenty usuwać, modyfikować, umieszczać nowe, zakładać katalogi i nadawać im prawa. Istnieje również możliwość recenzowania dokumentów przez administratora zanim zostaną umieszczone w repozytorium.

    Korzyści:

  • prostota użytkowania
  • dostęp dla wszystkich użytkowników z poziomu przeglądarki
  • spełnia wszystkie wymaganie norm odnośnie nadzoru nad dokumentacją